Ο Άρης Αρμένης γράφει για την αξιοθαύμαστη επένδυση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου τον τελευταίο χρόνο σε ομάδα και ΟΑΚΑ που αφορά όχι μόνο τον Παναθηναϊκό, αλλά ολόκληρη την Ελλάδα.
Πέρυσι, τέτοια εποχή ο Παναθηναϊκός είχε αποκτήσει πιθανότατα ότι καλύτερο κυκλοφορούσε στην αγορά. Έχρισε ηγέτη και αρχηγό της νέας εποχής τον Κώστα Σλούκα, πήρε τον κορυφαίο σέντερ της Ευρώπης, ο Κέντρικ Ναν του άλλαξε τη μοίρα και τελείωσε ως κορυφαίος σκόρερ της Ευρωλίγκας, ο Μήτογλου, ο Χουάντσο και κάθε άλλος έβαλαν το λιθαράκι τους. Άλλοι λίγο, άλλοι περισσότερο, όμως εκ του αποτελέσματος η ομάδα που είχε στον πάγκο της τον γνώστη του "χτίζω από το μηδέν και σας κερδίζω" κατάφερε το απόλυτο μέσα σε δέκα μήνες. Την κατάκτηση και το ράψιμο του 7ου ευρωπαϊκού και την αφαίρεση των σκήπτρων από τον Ολυμπιακό με μυθική ανατροπή.
Επιτυχίες που θα έχουν διάρκεια στον χρόνο και θα μείνουν χαραγμένες στο μυαλό όλων. Όμως, δεν είναι μόνο οι τίτλοι που μεγαλώνουν, γιγαντώνουν έναν οποιονδήποτε σύλλογο. Είναι κυρίως η νοοτροπία που πρεσβεύει, η οποία οφείλει και αυτή να διαρκέσει περισσότερο από κάθε άλλο. Είναι το εμπορικό κομμάτι, η αξία του brand. Και αυτά τα δύο ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έχει βαλθεί να τα εκτοξεύσει σε επίπεδο μη... ευρωπαϊκό.
Το τουρνουά στο Καλλιμάρμαρο είναι η απόδειξη του Παναθηναϊκού οράματος!
Όταν βγήκε η είδηση πως ο Παναθηναϊκός ζήτησε άδεια από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για να χρησιμοποιήσει το ιστορικότερο ελληνικό γήπεδο, τιμώντας τον Παύλο Γιαννακόπουλο με τον καλύτερο τρόπο, προφανώς και δεν ήταν κάτι σύνηθες. Ένα τουρνουά, το κατά γενική ομολογία κορυφαίο στο ευρωπαϊκό μπάσκετ, το οποίο γίνεται προς τιμήν του ευεργέτη του Παναθηναϊκού είναι από μόνο του ένα αξιοσέβαστο γεγονός. Όταν δε αυτό λαμβάνει χώρα σε έναν χώρο που είναι συνυφασμένος με την Αθήνα, την πόλη όλων των Παναθηναϊκών, τότε μπορεί να αποκαλεστεί και κοσμοϊστορικό.
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος σκέφτηκε όσο πιο ορθολογικά γινόταν. Ένα τέτοιο event πάει τον Παναθηναϊκό σε άλλο επίπεδο, ξυπνάει μνήμες που είναι καλά κρυμμένες στο μυαλό των μεγαλύτερων που έζησαν την επιτυχία της ΑΕΚ το 1968 και διαφημίζει τον Παναθηναϊκό ως σύλλογο με τον πλέον κερδοφόρο τρόπο. Κερδοφόρο ως προς την δόξα και τη φήμη και όχι ως προς το χρήμα που έρχεται σε δεύτερη μοίρα μπροστά στην εικόνα ενός γεμάτου πράσινου Παναθηναϊκού σταδίου.
Πέρα από τον Παναθηναϊκό που ολοένα και γιγαντώνεται, η επένδυση αυτή και η σκέψη να υλοποιηθεί το 6ο τουρνουά Παύλος Γιαννακόπουλος στο στάδιο των πρώτων Ολυμπιακών αγώνων τής ιστορίας δεν αποτελεί διαφήμιση μόνο για τον σύλλογο που το διοργανώνει, αλλά και τη χώρα που εκπροσωπεί. Το εν λόγω μπασκετικό γεγονός επηρεάζει αυτόματα την Ελλάδα και αποτελεί διαφήμιση και για αυτήν πέραν της ομάδας.
Το τουρνουά στο Καλλιμάρμαρο είναι η απόδειξη του Παναθηναϊκού οράματος που έχει θέσει εδώ και έναν χρόνο ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος. Τέτοια γεγονότα αυξάνουν το ενδιαφέρον, ο σύλλογος αποκτά επιπλέον κύρος και προσοχή διαχωρίζοντας το αγωνιστικό από το εμπορικό.
Όλα αυτά είναι προς γνώσιν του ιδιοκτήτη του Παναθηναϊκού, ο οποίος κάνει τα πάντα για να διατηρήσει τον Παναθηναϊκό σε ένα επίπεδο που δεν θα θυμίζει σε τίποτα ομάδα Ευρωλίγκας. Ο σκοπός είναι αυτός, η επένδυση συνεχίζεται, το ΟΑΚΑ παίρνει τη μορφή που αντιστοιχεί σε Παναθηναϊκό και αναμένεται συναρπαστική κάθε γηπεδική εμπειρία από την ερχόμενη σεζόν.
Το γήπεδο που ονειρεύεται ο απλός οπαδός ή φίλαθλος είναι σε τελική φάση υλοποίησης. Το Κλειστό Ολυμπιακό στάδιο θα γίνει το κορυφαίο στην Ευρώπη σε προσέλευση, ποιότητα, experiencing. Παντού πράσινο χρώμα και το γνωστό δύσκολο για τους αντιπάλους θα μετατραπεί σε δύο φορές δύσκολο. Μια επένδυση που γίνεται πράξη και επιτέλους τα λόγια δεν μένουν λόγια.
Σκοπός δεν είναι μια ομάδα που θα είναι η καλύτερη στην Ευρώπη. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω πολλών παραγόντων αργά ή γρήγορα. Στον Παναθηναϊκό υπάρχει ή διάθεση για κάτι τεράστιο που δεν θα συμμερίζεται την ευρωπαϊκή λειτουργία του αθλήματος, αλλά την παγκόσμια. Από τη μία το τουρνουά που έρχεται στο Καλλιμάρμαρο δείχνει τις προθέσεις για κάτι μεγαλειώδες σε επίπεδο εμπορικό, ενώ όλη η επένδυση στην ομάδα, αλλά κυρίως στο ΟΑΚΑ είναι ένα μήνυμα παγκόσμιο.
Παγκόσμιο σαφώς, καθώς στόχος είναι η δημιουργία ενός συλλόγου που θα ξεφύγει από τα ευρωπαϊκά δεδομένα με ότι αυτό συνεπάγεται...

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου